Formular til reklamation
- Ønsker du at reklamere over en vare, skal du udfylde nedenstående blanket.
- Du kan vedhæfte relevant fotodokumentation.
- Vi henstiller til, at du IKKE sender varer eller dele heraf uden forudgående aftale.
- Når vi har læst din reklamationsanmodning, vil vi tage stilling til, hvad der skal ske.
- Du kan forvente at høre fra os inden for fem hverdage.
Du kan max sende én fil ad gangen. Gentag processen, hvis du har behov for at sende mere end én fil til os.
Sådan foregår behandlingen af din reklamation:
Så snart du opdager en fejl/mangel/defekt på din vare, bedes du benytte ovenstående formular, for at vi kan afgøre om varen skal returneres. Hvis vi pr korrespondence vurderer, at vi kan anerkende din reklamation som en garantisag, og at det vil det vil være mere profitabelt for begge parter at få dit produkt repareret lokalt, vil vi efterfølgende refundere din dokumenterede udgift til reparationen pr bankoverførsel eller MobilePay, hvis du har valgt at benytte en lokal cykelsmed. Er der tale om en tredjepartsvare er vi nødt til at sende din vare ind til den pågældende producent, som efterfølgende vurderer din reklamation. Husk at overhold vores regler for overholdelse af service af el-køretøjer for at opretholde garantien, og at der for sliddele gælder særlige vilkår. Småpakker skal afleveres på vores adresse i vores åbningstid – brug derfor gerne PostNord eller GLS. Vi henviser til ThorTrans, hvis du skal have transporteret dit el-køretøj. Fragt/porto betales af afsender. Vi henviser i øvrigt til vores handelsbetingelser og manualer for korrekt brug og vedligehold af dit produkt.